2011/02. szám

Szelepegyenlőség – Citroën BX 16V vs Renault 19 16V

2017-03-12T19:07:08+00:00 2015. december 25.|Kategória: Magazinunkból|Címkék: |

Hasonló és mégis más. Az egymást figyelő fejlesztés eredményét hordozó két francia húsz év elteltével is őrzi erényeit. Ízlés kérdése, kinek melyik tetszik jobban, az viszont kétségtelen, hogy a nagy teljesítményű tizenhat szelepes motorok a fennmaradás szempontjából mára előnnyé váltak. […]

Ralilegenda – Renault R5 Turbo – A legszebb hátsókerekes

2017-03-12T19:07:08+00:00 2011. április 14.|Kategória: Magazinunkból|Címkék: |

A Renault szinte mindig jelen volt a raliversenyzésben, de valahogy sohasem mélyültek el benne annyira, mint a Formula–1-ben. Ugyan a francia márka nevéhez fűződik az első, 1973-as rali-világbajnoki cím – akkor még csak a gyártók számára írták ki –, de a siker nagyrészt az Alpine-nak volt köszönhető. […]

Üvegszáltigris – Lotus Esprit Turbo

2017-03-12T19:07:08+00:00 2011. április 14.|Kategória: Magazinunkból|Címkék: |

Évtizedeken keresztül gyártotta a Lotus az Esprit-t, nem véletlen, hogy a típus a márka egyik jelképének számít. Ha az ember restaurál egy autót, alapos ismeretekre tesz szert a típus felépítéséről, gyengéiről. Lotus Esprit-ből kettő is van Pekánovics Lászlónak, így őt faggattuk a francia nevű angol sportautóról (esprit = lélek, szellem). Az amerikai kivitelű, már gömbölyűbb karosszériás, 1988-as kocsi egy amerikai árverésről érkezett hazánkba, a bal eleje volt sérült. Mivel a felépítmény üvegszálas, László a teljes karosszériacsere mellett döntött, a hozzávalót Angliából szerezték be. […]

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás